onsdag den 14. marts 2012

min baby missekat



hun er min lille baby. idag har jeg fået den bedste oplevelse, med hende nogen sinde. hun kom over til mig imens jeg lå i sofaen, så jeg begyndte at kæle med hende. så lagde hun sig på min mave, imens jeg kælede videre. tilsidst faldt hun i søvn, der lå hun nærmest i min favn som en lille baby(: kær som hun er, lå hun og smaskede i sin dybe søvn... hæhæ min misser drømmer om katteslik og fisk(: men det var virkelig hyggeligt! sådan lå jeg med min minimis i en hel time(:
det skal også lige siges at, hun har fået konstateret gigt i ryggen og ned til numsen/halen... så jeg ved ikke hvor lang tid vi har hende endnu:( det er aldrig rat at, vide at ens elskede kæledyr går og lider..
men jeg håber i har haft en god onsdag(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar