mandag den 16. juli 2012

Gandmother´s house





jeg nyder at være her, her er utrolig smukt! det er et kæmpe hus, mine pap bedsteforældre ejer her i Frankrig. her er 3 soveværelser, 2 toiletter, 1 stor pejsestue, 1 stort køkken, 1 stor garage med en bil i, her er stor have, for de ejer også en del af det bag poolen. ikke mindst udsigten er fantastisk! men vi tager afsted igen på søndag, vi skal ned og bo på en 5 stjernet campingplads. det glæder jeg mig helt vildt til, for jeg kunne godt bruge, at kunne snakke med nogen på min alder..
min ene lillesøster Monique (nederste billede) hun er noget så sød, for tissemyrende er 3 gange så store hernede, derfor er hun blevet bang for dem! så der er blevet købt en flugesmækker til hende, så hun kan "klappe" lidt på dem...
håber i nyder jeres sommerferie! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar